Näin on tosi huvittavaa ! Jojo on oppinut hyväksikäyttämään kauluriansa
Sen mielestä on kiva ajaa takaa Pommia , Pommi parka menee edellä pakoon ja Jojo tulee perssä >> Sillä kaulurilla on niin kiva antaa vauhtia lisää .
Ja Viiviä meidän kissaa on kiva mennä haistelemaan ja pistää koko kauluri Viivin päälle
Viivi ei vain oikein siitä hommasta tykkää
. Ällin kanssa olisi tänään leikkinyt , jos olisi päässyt niillä kun on samallainen huumorintaju
>>> Tässä lasken päiviä milloin saisin kaulurin kokonaan pois , ja päästään taas treenailemaan . >>>> Lenkitystä ollaan koitettu tehdä , lyhyitä sellaisia pidennetty joka päivä pikkasen matkaa .
Jojo on niin ihana , kun mennään nukkumaan niin täytyy tulla kauluri päässä sänkyyn minun viekkuun
Kommentit