Tiistai >  Kari teki jojolle alokasluokan jäljen , ja minä tein pommille jonkun laisen motivointi jäljen . Jojolla oli kaksi kulmaa ja kuusi keppiä , pommille tein neljä kulmaa ,ja jälki loppui metsään   >  oli kulma 50metriä ,viimenen keppi ja palkka kepin jälkeen . annettiin jälkien vanheta , ja  mentiin ottamaan esineruutua joka meni päin PERSETTÄ  Jojolla ei ikuna ole ruutu mennyt niin huonosti , oli kuin olisi ollut haussa , maalimiehiä ettimässä . Yhtään esinettä ei itsenäisesti noussu , mtta kolme me yhessä haettiin . Päätin ne haetaan vaikka väkipakolla .  Jälki sujui vähän paremmin , pikkasen pyöri janalla , otti takajäljen > jäljelle päästyään käveli ensimmäisen kepin yli . Haistoi ilmeisesti pommin palkan jäljellä . Pyöri ja hyöri vähänaikaa , itse seisoin paikalla > annoin jopasen tehdä työt . Itsenäisesti lähti jatkamaan jälkeä , löysi viisi keppiä , jokaisen otti suuhunsa > leikimme kepillä vähänaikaa . Rauhoittelin jojon ennen uudelleen lähetystä , olen koittanut pitää liinan kirellä > ettei jojo pääsisi liian lujaa menemään , ise olen aika kaukana jojosta , että oppii itsenäisesti työskentelemään . Viisi keppiä ihan hyvä saalis  Pommilla meni niin hyvin , kun voisi mennä kaikki kepit löytyi .

Torstai >  Oli peltojäljen vuoro , tein tommosen 50metriä olevan suoran . Laitoin nameja joka askeleelle  >ja  kolme keppiä . Hyvin ajoi ,nenä pysyi maassa . Se on ihmeelistä , kun metässä ottaa kepit suuhunsa > mutta pellolla ei . Vaadin silti    joka kepistä maahan menon pellolla .

Lauantai > Tänään oli vuodossa luonnetesti , jopanen sai ihan sitä mitä olin kuvitellutkin . Onhan se alin laumassa

> Toimintakyky -1 Pieni

> Terävyys +1 Pieni ilman jäljelle jäävää hyökkäyshalua

> Puolustushalu -1 Haluton

> Taistelutahto +2 Kohtuullinen

> Hermorakenne +1 Hieman rauhaton

> Temperamentti+3 Vilkas

> Kovuus +1 Hieman pehmeä

> Luoksepäästävyys +3 Hyväntahtoinen ,luoksepäästävä ,avoin

> Laukauspelottomuus +++ Laukausvarma

Loppupisteet 138            

          Tässä Marittan ottamia kuvia jojoa olivat kannustamassa Maritta , Kaisa & Pirre . Kiitos teille

                            Katsotaan mitäs täällä on !

       

    

 

                                   Testituomari ja jopanen !

 

                       

                               Pikkasen leikkimistä !

              

 

        Hui kamala kelkka , onneksi on äiskä jonka selän taakse voi mennä !

           

 

   

        Eihän se ollutkaan kamala mörkö, kun äiskä uskalsi mennä ihan lähelle !

 

  

 

 Paha täti tuli ja uhkas äiskää, kyllä äiskä hoitaa homman kotio, minä olen vai seläntakana ihan hiljaa !

 

 

 

        Sehän olikin ihan mukava täti , kun siihen tutustui !

 

          

 

 Nyt lujaa äiskän luokse, ettei se vaan jätä mua tänne !

 

 

 

                Ihanaa äiskä , olet pelastajani !

 

        

 

      Kauhea tynnyri tuli alas kolisten , onneksi on äiskä mukana

 

    

 

             Hu huijaa loppuis jo !

 

 

 

       Pimee huone oli ihan lälläri , mutta äiskä oli ihan hiljaa . Ei millään äiskää löytynyt , vaikka monta kertaa menin ihan äiskän ohi . Vihdoin löytyi mun oma äiskä

 

                    Nyt se on ohi tädit vielä sanoo millanen mä olin .